Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Exped-store.nl. Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop en deze volledig aan uw verwachtingen voldoet. Uw bestelling is met de grootste zorg uitgevoerd en wij streven dan ook naar een perfecte kwaliteit voor alle artikelen die u ontvangt.
Indien u toch één of meerdere producten aan ons wilt retourneren, vul dan onderstaand formulier in en zorg dat het pakket bij ons aangeleverd wordt. Dit kan via een vervoerder naar uw keuze. Wie de verzendkosten betaalt, is afhankelijk van de reden van de retour zending.
Wilt u binnen de zichttermijn het artikel retour zenden en afzien van de koop, dan zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening. Mankeert er iets aan uw product en wilt u bijvoorbeeld een vervangend product ontvangen, dan nemen wij de verzendkosten op ons. Wij vergoeden u de goedkoopste wijze van verzending.
Exped-store.nl heeft het recht retouren te weigeren als er aan één van de voorwaarden niet is voldaan.

Vragen en opmerkingen

Mocht u vragen of opmerkingen hebben over het door u ontvangen product, dan kunt contact met ons opnemen.

Vul onderstaand formulier in om uw retour aan te melden:

Retourneren

Exped-store.nl biedt op alle webshop bestellingen een zichttermijn van veertien (14) dagen, ingaande de dag na het in ontvangst nemen van uw goederen. Tijdens deze periode kunt u het product hanteren en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen. Na het verstrijken van deze periode, is de koopovereenkomst een feit.

Retourneren van artikelen is geen probleem, mits u de volgende richtlijnen in acht neemt:
  • Retourneren kan binnen de gestelde zichttermijn van veertien (14) dagen, ingaande de dag na het in ontvangst nemen van uw goederen
  • In onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers (gebruik een overdoos)
  • Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd
  • Onder ‘compleet’ vallen ook (kartonnen) label(s) met product informatie
  • Producten dienen zuiver, droog en goed onderhouden aangeleverd te worden
Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:
  • Die persoonlijk van aard zijn
  • Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties
  • Die speciaal voor u besteld zijn (producten die niet in ons standaard assortiment zijn opgenomen)
  • Die speciaal voor u gemaakt zijn, afgezaagd, of afgeknipt worden (denk aan maatwerk (voor)tenten)
  • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
  • Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben

U kunt artikelen ook retourneren in ons filiaal in Bergeijk. Maak dit van te voren kenbaar per e-mail middels het modelformulier voor herroepingsrecht. Neem indien u wilt retourneren in onze showroom altijd uw orderbevestiging en legitimatie bewijs mee. Zorg dat u wanneer u wilt retourneren, u altijd een compleet ingevuld retourformulier bijvoegt. Indien niet aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, moeten wij helaas 25% van de nieuwwaarde in mindering brengen.

Wie betaalt de verzendkosten?

De verzendkosten die u dient te maken voor het retourneren van uw bestelling komen voor eigen rekening, tenzij:

  • Wij u een verkeerd product geleverd hebben
  • Uw bestelling beschadigd bij u wordt bezorgd
  • Het product gebreken vertoont binnen de gestelde garantie termijn
In bovenstaande gevallen vergoeden wij de goedkoopste verzendwijze voor het retourneren. Wij hanteren de tarieven van PostNL. Creditering van aankoopbedrag of verzendkosten zal plaats vinden binnen de wettelijk gestelde termijn van veertien (14) dagen.

Voorwaarden m.b.t. retourneren

We garanderen altijd de beste kwaliteit. Desalniettemin is het mogelijk bestelde producten te retourneren. Binnen 14 dagen na ontvangst in ons magazijn, crediteren wij de geldende waarde.

  • Maak binnen de bedenktijd van 14 dagen via e-mail en het modelformulier voor herroeping kenbaar dat u wenst te retourneren
  • Goederen welke door u retour gezonden worden, dienen aangeleverd te worden in een overdoos. Er mogen geen stickers op de winkelverpakking geplakt worden
  • Zorg dat het volledig ingevulde retourformulier bijgevoegd is in de overdoos
  • Eventuele handelings- en verzendkosten zijn in geval van retourneren voor eigen rekening. In geval van garantie en/of verkeerde levering vergoeden wij de goedkoopste wijze van verzenden
  • U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. U dient uw Track & Trace code goed te bewaren
  • Zorg dat de producten zuiver, schoon en droog zijn voordat u retourneert
  • Sommige producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht, zie hier voor de Algemene Voorwaarden
  • Indien een artikel niet compleet retour gezonden wordt, moeten wij helaas 25% van de nieuwwaarde in mindering brengen. Dus ook (kartonnen) label(s), die aan artikelen bevestigd zijn en product informatie bevatten, dienen onbeschadigd retour gezonden te worden